מכונת צילום משולבת

מכונת צילום מהווה מוצר חיוני כמעט בכל משרד ובית עסק. יחד עם זאת, על מנת לזכות במוצר איכותי המותאם לצרכי המשרד חשוב לרכוש מכונות אלו ממקום אמין, המספק מוצרים של מותגים מוכרים. חברת המיכון מחזיקה במגוון סוגי מכונות צילום, לרבות מכונות צילום משולבות, אותן אנו מספקים עבור מחירים נוחים, עם אחריות מלאה ומערך שירות ותמיכה מקיף.

 

מכונת צילום משולבת

 

אצלנו תוכלו ליהנות ממבחר גדול של מכונות צילום, הכולל גם מכונת צילום משולבת פקס המאפשרת לשלוח פקס באופן ידני או דרך המחשב. בנוסף לכך, ניתן לרכוש מכונת צילום משולבת למשרד הכוללת מלבד פקס גם מדפסת וסורק, וכך למצות פונקציות משרדיות שונות במכשיר יעיל ואמין אחד. המכשיר יחסוך בעלויות רכישת והחזקת ציוד משרדי נוסף, וכן יחסוך בשטח משרדי מצומצם וחשוב. יחד עם זאת, יש לציין כי בחירת מכונת צילום משולבת דורשת התאמה להיקף עבודה חודשי.

 

בחירה נכונה של מכונת צילום משולבת

 

מלבד הפונקציות הנוספות שיש למכונת צילום משולבת להציע, יש גם לבחון את בחירת המוצר בהתאם למספר קריטריונים בסיסיים נוספים:

  • עומס עבודה- יש לבחור במכונה בהתאם לעומס עבודה חודשי צפוי, שעלות החזקתה חסכונית ומשתלמת.
  • גודל נייר- מרבית מכונות הצילום מתאימות עבור ניירות בגודל A4. מכונות המתאימות להזנה אוטומאטית של ניירת הרבה יותר יקרות ומומלץ לרוכשן רק אם קיים צורך ממשי בגודל זה של נייר עבור עבודת המשרד השוטפת.
  • שחור לבן או צבע- יש לקחת בחשבון כי עלות רכישת והחזקת מכונות צילום צבעוניות יותר יקרה משחור לבן. כמו כן, צילומי שחור לבן יותר מהירים מאלו שבצבע.
  • מהירות- יש לבחון את מהירות הצילום בהתאם לצרכי העבודה במשרד, ולקחת בחשבון שלמכונת צילום יש הספק צילום הרבה יותר גבוה מאשר למדפסות.
  • גודל המכונה- חשוב לבחור מכונת צילום משולבת המתאימה במידותיה למקום המיועד עבורה במשרד. כמו כן, יש להתקינה במרווח נאות מסביבתה בהתאם להוראות היצרן כדי להבטיח עבודה תקינה של מאווררי המוצר. יש לזכור כי גודל מכונת הצילום משפיע על יכולתה להתמודד עם עבודה מאסיבית ומאומצת, כלומר, ככול שמכונת הצילום יותר גדולה כך היא גם יותר חזקה ועמידה להתמודדות עם עומסי עבודה גבוהים.

 

הזמנת מכונת צילום משולבת

 

הזמנת מכונת צילום משולבת מוצעת ישירות דרך האתר המאובטח שלנו. כמו כן, ניתן לבצע הזמנות ולקבל ייעוץ מקצועי בבחירה על ידי יצירת קשר עם חברת המיכון בטלפונים הבאים: 02-6251872 ו- 050-2673348.