המקום הנכון לתיקון מדפסות ברדר

חברת ברדר נמנות על המובילות בשוק המדפסות העולמי ומוצריה נחשבים לאיכותיים ואמינים במיוחד. ואולם, עקב השימוש הנרחב והיומיומי במדפסות החברה לצורך התנהלותו השוטפת של המשרד, הן נוטות לסבול עם הזמן מבלאי של חלקים ומתקלות שונות. במקרה זה, הכתובת הנכונה עבור תיקון מדפסות ברדר היא חברת המיכון. מדובר בחברה הפועלת כבר כמעט 50 שנה בתחום פתרונות מיכון משרדיים ואמונה בין היתר על תיקון מדפסת ברדר מכל סוג ודגם.

שירות תיקונים מסור ואיכותי

לאורך השנים צברה החברה מוניטין מצוין, לא רק בכל הקשור אל תיקון מדפסת Brother אלא בטיפול במגוון רחב של מדפסות המיוצרות על ידי החברות המובילות בעולם. זאת בנוסף לשירות תחזוקה, תיקון ומכירה של מכשירים משרדיים רבים החל במכונות צילום, דרך רשתות מחשבים ועד למכשירים משולבים. במעבדה המתקדמת של החברה נעשה שימוש בחלפים מקוריים ואיכותיים וכן בציוד המתקדם ביותר מסוגו שמופעל על ידי טכנאים מנוסים, שילוב המעניק ללקוחותיה ביטחון מלא בטיב התיקון ובפתרון אמין לאורך זמן. מלבד זאת, החברה מספקת אחריות עבור החלפים ועל העבודה עצמה, ומעבר לכך מעניקה תמיכה טכנית מלאה ללקוחותיה בכל הקשור לייעוץ והכוונה לתחזוקה ושימוש נכונים במדפסת.

חברת המיכון מזמינה אתכם להצטרף למעגל לקוחותיה המונה שורה ארוכה של לקוחות מוסדיים, ציבוריים, עסקיים ופרטיים. נציגי החברה ישמחו לקבל מכם הזמנת תיקון למדפסת ברדר או של כל יצרנית אחרת, והטכנאים ישיבו אותה לפעילות מלאה בזמן הקצר ביותר שאפשר. למידע נוסף ולשיחה עם טכנאי התקשרו כעת ל- 02-6251872.